Treasure Hunt- Țara Luanei și o zi în inimă de munte

Închid ochii și vine un dor. Mi-e dor de mine în liniștea din călătorie. Mi-e dor de oamenii aduși împreună. Mi-e dor de simplitatea și magia din treasure hunt și de tot ce suntem noi când alegem să plecăm la drum împreună.

Va propun să ne aducem împreună pe munte și să petrecem ziua de 28 septembrie în explorarea din Țara Luanei. Va invit să respirăm miracolul asta de viață și să ne bucurăm de magia locurilor pline de mister din inima munților.

Muntele pentru sufletul meu este mare învățător. Mi-a dăruit o parte din femeia care sunt astăzi. A plantat sămânța de libertate prin interioarele mele. A deschis privirea și inima spre peisaje magice. Mi-a dăruit sentimentul că sunt în viață și că merit să respir fiecare respirație chiar și atunci când cred că nu mai pot. Mi-a spus pe limba lui: „Dragă mea, ești în stare!”. Muntele m-a iubit și m-a provocat ca un părinte care mă iubește fix așa cum sunt eu. Muntele m-a ajutat să mă VĂD și să deschid ochii cu adevărat către viață.

Acum doi ani, pe munte un genunchi a spus STOP. De acolo a început să crească în interioarele mele o femeie deplină. Am devenit în aceșți doi ani femeia de astăzi. Și da, mi-a fost tare greu să mă văd departe de ce iubesc mai mult. Au fost multe zile în care am adormit cu lacrimi în ochi și cu sufletul zdrobit. Îmi era dor de mine liberă și tot ce vedeam era o femeie care se vindecă de o durere venită „din neant” parcă la un genunchi. Am plâns fiecare fir de iarbă. Am plâns fiecare răsărit. Am plâns fiecare mers prin iarbă cu picioarele goale. Am plâns fiecare sentiment de putere și adevăr simțit pe munte. Am făcut tot ce a ținut de mine să revin la iubirile mele. Și iată că după o călătorie de vindecare de doi ani am revenit pe munte. M-am întors cu smerenie și dragoste de mine. M-am întors cu dor să simt fiecare pas pe munte. M-am întors către el și către mine.

Abia aștept să plecăm împreună în treasure hunt și să simțim muntele pas cu pas, respirație cu respirație. Să va spun că treasure hunt-ul este unul dintre proiectele care plantează sămânța de viață liberă în interioarele noastre?

Treasure hunt-ul este o călătorie meșterită cu drag de om simplu, Românie magică, ținuturi binecuvântate, meșteri blanzi și oameni care din când în când merită câte-o călătorie de suflet. Respiri bucuria simplității, te așezi pe un deal și priveșți în zare, te liniștești și respiri. Pășești într-o căsuța de meșter și parcă te îmbrățișează liniștea. Nici nu-ti dai seama când inima se încălzește și începe să îți mulțumească. Taci și simți. Plângi de simți. Vorbești despre ale tale și ești ascultat. Mănânci în tihnă și din mâini de om care încă mai are vreme să spună o rugăciune când gătește.

Ce măreț să știi atât :” Sunt curios de darurile călătoriei și plec în căutarea de comori de pe meleagurile binecuvântate ale munților din Țara Luanei. Da, iar restul este poveste”.

Treasure Hunt-ul are darul să ne poarte cu blândețe către noi și către ceilalți. Avem mâini care să mângâie, gură care să tacă, ochi care să vadă și suflet care să se înțeleagă. Când omul pleacă într-o căutare de comori, se găsește de cele mai multe ori pe sine…așa, cu simplitate și cu naturalețe.

Treasure hunt-ul are curaj să plece în prima lui călătorie de o zi pe munte. Avem tot timpul de bucurie și de explorare. Țara Luanei este plină de zone magice. Din cască se șoptește despre Chilia lui Dionisie Torcătorul, Peștera lui Iosif, Agatonul Vechi, Agatonul Nou, așezări rupestre, „pietrele vii- trovanţii” și alte daruri de-ale muntelui. Țara Luanei este cunoscută pentru zonele ei pline de poveste și mister, iar noi le vom explora cu smerenie.

Ne așezăm în poiană și mâncăm, ne odihnim, pictăm în pace și ne împrietenim cu părțile nostre ce își doresc vindecare. Muntele vine cu darurile lui. Treasure hunt-ul vine cu darurile lui, iar omul vine și el cu toate darurile lui. Le punem pe toate pe masă și trăim împreună momentul nostru de liniște și adevăr. Am curaj și mesteresc o experiență în care creația o să ne vorbească blând și calm. O să fie o experiență ca o călătorie a inimii.

Tac și simt. Mi-e atât de dragă simplitatea. Am trăirea că România mă deschide către mine. Ioi și câte daruri regăsesc prin interioarele mele.

Te invit într-o călătorie a simplității. Da, nu știi de la început care-i drumul și nici experiențele ce urmează să le trăiești. Primești înainte de călătorie toate informațiile de care ai cu adevărat nevoie, iar în călătorie ai la îndemână hărțile, jocul, misiunile care te poartă prin trăiri numai bune de păstrat la suflet.

De ai știi câtă bucurie se trăiește atunci când se meșterește fiecare misiune, harta, surpriză din călătorie 🙂 Știi care este magia treasure hunt-ului? Misiunile, comorile, vizitele în căsuțele meșterilor, hărțile și oamenii sunt magia treasure hunt-ului.

Va mulțumesc și simt că de trei ani treasure hunt-ul ne-a dăruit călătorii de suflet, ne-a învățat că magia simplității există chiar și aici pe pământ, că oamenii nu se nimeresc la întâmplare unul lângă altul, că meșterii sunt atât de deschiși să ne deschidă ușa și că oamenii sunt atât de frumoși când se aduc împreună.

Plecăm în Țara Luanei pentru o nouă magie 🙂

Cum mă alătur în călătorie? Simt că mi-e potrivită această călătorie și trimit un mail de înscriere la treasurehuntromania@gmail.com.

Avansul pentru această călătorie este de 100 ron și este dăruit până pe dată de 25 septembrie. Datele le primești cu drag după mail-ul de înscriere.

Investiția în treasure hunt-ul „Țara Luanei și o zi în inima de munte”:150 ron. Include comorile, hărțile, misiunile, ghidul și toată magia treasure hunt-ului. Transportul îl vom face cu mășinile, iar șoferii călători primesc în dar 50 ron reducere.
Plecăm Sâmbătă(28 septembrie) din București la ora 06:30. Ne întoarcem Sâmbătă seară către căsuțele noastre. Și da, Țară Luanei sigur ne pune în traistă amintiri la care să ne întoarcem în viață noastră de zi cu zi.

Nivel traseu montan:Traseul este de nivel mediu. Genunchiul meu este încă în refacere, așa că traseul de munte o să fie darnic în peisaje și trăiri, dar nici pe departe unul greu.

Echipament: bocanci, șapcă, pelerină de ploaie, pantaloni și geacă de drumeție, tricouri de schimb.

Să fim sănătoși și să avem putere să ne vedem de călătoria noastră. Da, fiecare om are nevoie să se întoarcă din vreme în vreme spre a lui călătorie și de poate să-i rămână alături. Ne mai pierdem, dar ne mai și regăsim…și darurile, și dorurile și pe noi.

Mulțumesc, om cu toate ale tale, pentru tot ce o să trăim împreună în călătorie. Și da, călătorim cu treasure hunt-ul de ani buni și iată aici câteva din cele trăite împreună.Plecarea. Plecăm Sâmbătă(28 septembrie) din București la ora 06:30. Ne întoarcem Sâmbătă seara către căsuțele noastre. Și da, Țara Luanei sigur ne pune în traistă amintiri la care să ne întoarcem în viață noastră de zi cu zi.